Friday 22 April 2016

Refleksi saya tentang data communication

Assalammualaikum, 
Pembelajaran ini memberi saya ilmu baharu kepada saya. Sebelum ini saya tidak berapa tahu tentang tajuk ini kerana sata tidak pernah belajar subjek ini dan penah mengetahuinya pada waktu sekolah rendah sahaja dan pada itu, guru hanya mengajar saya cara untuk mengguna komputer dan hanya basic sahaja. Baru saya teringat, sekolah menengah juga saya ada belajar tentang ict tetapi pada waktu itu hanya basic dan saya tidak fokus semasa masuk kelas ict waktu sekolah menengah itu kerana guru yang mengajar saya pada waktu itu mengandung dan banyak kelas dibatalkan dan guru itu mengajar kami sambil lewa. Apabila saya belajar tentang data communication ini, saya rasa semangat nak mengetahui maklumat yang lain. Saya berharap minda saya terbuka dan saya mudah faham dengan apa yang diajar.

#minta maaf kepada encik Razak kerana saya tidak banyak mengupdate blog saya. Saya tidak dapat mengupdatenya kerana laptop saya bermasalah dan line internet yang lambat. Saya minta maaf sangat-sangat dan saya berharap encik memaafkan kesilapan saya yang lalu. 

 

No comments:

Post a Comment