Saturday 4 June 2016

Refleksi

Saya Norziatul adilah Binti Kamal Ruzi,
Networking ini merupakan satu subjek yang sangat penting pada yang yang merupakan bakal pendidik pada suatu hari nanti. Mengapa saya berkata begini? kerana semua urusan, perkara menggunakan networking atau teknologi. Pengajaran dan pembelajaran juga sekarang ini menggunakan teknologi. Jika saya tidak mempelajarinya saya mungkin tidak tahu. Bukan sahaja itu, malah subjek ini memberi saya banyak ilmu khususnya tentang topology. Selema ini saya ada juga tertanya darimana semua data ini? dan dengan mempelajari subjek ini saya baru tahu. Saya seorang yang boleh dikatakan lemah juga kepada teknologi ini. Hanya tahu menggukannya sahaja tapi tak tahu darimana puncanya dan sebagainya. Walaupun saya tidak mahir dan ada juga yang saya kurang faham dan banyak lagi ilmu yang saya perlu tahu, saya berharap pada suatu hari nanti saya dapat mempelajarinya lebih mendalam lagi. Saya juga ingin meminta maaf kepada Encik Razak kerana lambat mengupdate blog saya. ini disebabkan faktor internet yang sangat lambat dibilik saya dan yang susah untuk mengukses internet. Saya memohon seribu kemaaffan diatas segalanya. Terima kasih En. Razak kerana telah mengajar dan memberi banyak ilmu kepada saya. Doakan saya berjaya dalam pelajaran saya. Terima kasih :)

No comments:

Post a Comment